Dnia 25 lutego 2016r. odbyło się spotkanie pana dyrektora i nauczycieli z rodzicami dzieci uczęszczających do przedszkola i klas I – III szkoły podstawowej.
Celem zebrania było omówienie kwestii związanych ze zmianami, jakie nastąpiły w organizacji I etapu edukacyjnego.
Zebrani zostali zapoznani z procedurami postępowania administracyjnego w sprawie realizacji obowiązku szkolnego i zasadami kontynuacji przez uczniów nauki w roku szkolnym 2016/2017. Dowiedzieli się o zasadach przyjmowania do szkoły, otrzymali wzory pism potrzebnych w procesie rekrutacji. Pan dyrektor zapoznał zebranych z terminami postępowania rekrutacyjnego i harmonogramem czynności.
Poinformował także rodziców, że w związku z nowelizacją ustawy oświatowej uruchomiono w MEN cztery numery telefonów dla rodziców. Są one dedykowane tym, którzy chcieliby zasięgnąć szczegółowych informacji w zakresie rozpoczęcia edukacji swoich dzieci. Eksperci ministerstwa są do dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8.15–16.15. Numery telefonów to:
Informacje dla rodziców znajdują się również na stronie: www.men.gov.pl
OSTATECZNY TERMIN SKŁADANIA PODAŃ DO SZKOŁY I PRZEDSZKOLA
UPŁYWA W DNIU 31 MARCA